2.2. Kinkekaardi ostmisel täidab ostja tellimusankeedi ja tasub valitud panga elektroonilist maksesüsteemi kasutades kinkekaardi eest valitud summa väärtuses.
2.3. Ostjat teavitatakse ostetud kinkekaardist tellimusankeedil märgitud elektronpostiaadressil.
3. Tingimuste jõustumine
3.1. Leping jõustub hetkel, mil ostja klõpsab nuppu „NÕUSTUN TINGIMUSTEGA“.
4. Kinkekaardi kohaletoimetamine
4.1. Kinkekaart saadetakse elektroonilisel kujul (.pdf) ostja tellimusankeedis märgitud elektronpostiaadressil 1 (ühe) tööpäeva jooksul.
5. Kinkekaardi kasutamine ja kehtivus
5.1. Rahalise väärtusega kinkekaart kehtib piiramatult.
5.2. Kinkekaardil märgitud teenuse osutamise kuupäeva osas peab sertifikaadi valdaja ühendust võtma kinkekaardil märgitud telefoninumbril, elektronpostiaadressil ja teatama kinkekaardi numbri ning broneerima teenuse ning tulema kokkulepitud ajal määratud kohta.
5.3. Kinkekaarti ei vahetata raha vastu. Kasutamata kinkekaardi eest raha ei tagastata.
6. Makseviisid
6.1. Kinkekaardi eest on võimalik tasuda läbi Eesti pankade pangalingi (e-pank)
6.2. Peale kinkekaardi tellimisankeedi täitmist klõpsake soovitud panga lingile, mis suunab Teid koos legend.ee poolt edastatud makseinformatsiooniga valitud internetipanka. Panga ja legend.ee keskkonna vahel liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega. Hotell ei saa teada Teie pangakonto infot vaid ainult seda, kas makse sooritati või mitte.
7. Konfidentsiaalsus
7.1. Online keskkonnas tellimuse ja ostu sooritamisel esitatud isikuandmed on konfidentsiaalsed ja neid töödeldakse vastavalt isikuandmete seaduse nõuetele. Hotell ei avalikusta kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooletele ilma Kliendi nõusolekuta.
8. Poolte õigused ja kohustused
8.1. Ostjal on õigus: 8.1.1. nõuda tellitud teenuste õigeaegset ja vastavat osutamist, välja arvatud käesolevas lepingus sätestatud juhud.
8.2. Ostja kohustub:
o 8.2.1. esitama teenuste tellimisel kõik vahendaja nõutavad andmed.
9. Pretensiooni esitamise kord
9.1. Juhul kui teil on pretensioone kinkekaardi ostmisel või kasutamisel, siis palun saatke kaebus kirjalikult aadressil info@legend.ee.
10. Muu
10.1. Kliendi ja hotelli vahendusel teenuste tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.